Czym jest samowspółczucie?

OGLĄDASZ KIEDY CHCESZ

50 MIN VIDEO, 1 ĆWICZENIE, 1 MEDYTACJA

Uzyskaj BEZPŁATNY DOSTĘP zostawiając e-mail

.

WITAJ

jestem Kasia Urbaniak

Jeśli szukasz więcej ulgi, życzliwości, łagodności i wsparcia w codzienności, to całkiem dobrze trafiłaś lub trafiłeś.

Myślę, że spokojniejsze życie jest możliwe. I to nie raz na jakiś czas, a znacznie częściej. 

Może też tak myślisz? Może też szukasz sposobu? Może właśnie za tym tęsknisz?

Takie życie jest możliwe, bo jest w nas miękkość, troska, czułość i siła większa, niż czasami jesteśmy w stanie sobie wyobrazić.  Możemy otulić łagodnością i ciepłem wszystkie życiowe trudy i dyskomfort oraz świadomiej i śmielej wybrać, co dla nas dobre.

Stanie się dla siebie najlepszą przyjaciółką bywa czasami pełne zakrętów, ale na końcu czeka nas stabilność i ukojenie.

Wtedy też naprawdę zaczyna nas obchodzić nasze życie. Przez soczewki świadomości i troski patrzymy na świat i życzymy sobie i innym na głębokim poziomie dobrze. I wtedy też zgodnie z tym życzeniem podejmujemy działanie. 

Do tego potrzebna jest praktyka samowspółczucia i uważności.

Zapraszam.

POZNAJ 

SAMOWSPÓŁCZUCIE

Posłuchaj rozmowy z dr Kristin Neff 

pionierką w badaniach nad samowspółczuciem, współautorką książki „Samowspółczucie”

Posłuchaj rozmowy z dr Chrisem Germerem 

terapeutą, wykładowcą na Harvard Medical School, współautorem książki „Samowspółczucie”

W jakim stopniu obdarzam się współczuciem?

zostaw mail, wypełnij bezpłatny kwestionariusz i sprawdź czy jesteś dla siebie życzliwa.

Pomedytuj ze mną

poznaj jedną z praktyk „Kojący oddech” (20 min.) z kursu Mindful Self-Compassion

NAUCZ SIĘ SAMOWSPÓŁCZUCIA

KOBIECA WATASZKA

Współczucie dla siebie to też odwaga zanurzenia się we własnym doświadczeniu, nierzadko bycia w dyskomforcie. To decyzja, aby wszystko, niezależnie od treści doświadczenia przyjmować z życzliwością i zrozumieniem dla ludzkiej kondycji.

SPOTKANIA INDYWIDUALNE

  • zmagasz się z wewnętrznym krytykiem,
  • masz konflikty wewnętrzne, które trudno ci rozwiązać,
  • trudno ci z pojawiającymi się emocjami takimi jak wstyd, złość, irytacja, poczucie winy,
  • czujesz się gorsza/y od innych lub lepsza/y od innych,
  • trudno ci się podnieść po porażce,
  • straciłaś kontakt z sobą, czujesz się „pogubiona”.
  • chcesz inaczej reagować w sytuacjach konfliktowych,
  • lepiej radzić sobie z emocjami podczas rozmów,
  • lepiej rozumieć siebie i drugą stronę,
  • mieć dostęp do bardziej konstruktywnych rozwiązań,
  • chcesz widzieć w swoich relacjach więcej szacunku i serdeczności,
  • potrzebujesz wsparcia, żeby się dogadać, bo wszystkie sposoby się wyczerpały.

REKOMENDACJE

.