Slide 3

Certyfikowany 8 tygodniowy kurs

Uważne Samowspółczucie
Wrocław |
start: 10 kwietnia 2024

To przemyślany, przebadany, skuteczny proces stopniowego rozbudzania i rozwijania stabilnej, życzliwej, wspierającej relacji z sobą w trudnych momentach.

KURS UWAŻNE SAMOWSPÓŁCZUCIE | Mindful Self-Compassion |

STACJONARNIE WE WROCŁAWIU | START: 10 kwietnia 2024

 ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KURSIE

Kurs jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

📍 przechodzić przez trudności i codzienne wyzwania (takie jak konflikty, porażki, rozwód, strata, poczucie bezsilności) w sposób wspierający, życzliwy i nie dokładając sobie cierpienia,

📍rozbroić perfekcjonizm,

📍odkrywać siebie, lepiej rozumieć, doświadczyć mocy jaka płynie z samoakceptacji,

📍zamienić wewnętrznego krytyka na głos życzliwości i wsparcia,

📍poznawać i stosować praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem, niepokojem, złością,

📍poczuć, że nie jesteś sam/sama ze swoimi trudnościami, doświadczyć połączenia z ludźmi;

📍rozwijać motywację, której źródło jest w poczuciu bycia ważnym/ważną;

📍skupić się na swoich wartościach i potrzebach, żyć bliżej nich na co dzień;

📍zadbać o siebie, aby uniknąć wypalenia i móc być wsparciem dla innych.

 

Aby wziąć udział w kursie NIE JEST WYMAGANE doświadczenie w medytacji  

 8 TYGODNI

9 SPOTKAŃ

26 GODZIN


SPRAWDŹ TERMINY

Podczas kursu samowspółczucia spotykamy się 9 razy.

Jest 8 spotkań co tydzień, w środę od 18.00-20.45. Sprawdź czy pasują ci daty: 10, 17, 24 kwietnia, 8, 15, 22, 29 maja, 5 czerwca od 18.00-20.45.

W ramach kursu odbywa się też „Dzień praktyki w ciszy”, kiedy spotykamy się, aby w milczeniu pobyt w uważności i współczuciu. Dzień praktyki w ciszy odbędzie się 18 maja (10.00-14.00).

BOGACTWO
PRAKTYK

W trakcie kursu poznajesz ponad 20 różnych praktyk i medytacji rozwijających współczucie i uważności. 8 z nich otrzymasz na nagraniach, na mp3.

WSPARCIE PODCZAS KURSU

Między spotkaniami otrzymujesz 1-2 razy w tygodniu maile. W mailach zawarte jest podsumowanie spotkania, inspiracje oraz sugerowana praktyka w domu.

Przed kursem odbywa się indywidualna konsultacja. W trakcie kursu jestem dostępna dla Ciebie między spotkaniami.

Po kursie możesz dołączyć do aktywnej na FB grupy będącej źródłem wsparcia i inspiracji na co dzień. W grupie organizuję raz na miesiąc bezpłatne spotkania medytacyjne odświeżające praktykę. 

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Wieloletnie badania wskazują, że osoby praktykujące samowspółczucie:

  • lepiej radzą sobie z codziennymi wyzwaniami i trudnościami jak np. rozwód, niepowodzenie,
  • lepiej radzą sobie z własnymi niedoskonałościami oraz trudnymi emocjami jak wstyd, złość, poczucie izolacji, nieadekwatności czy obniżony nastrój,
  • mniej obawiają się porażek oraz są bardziej zmotywowane do poprawy/rozwoju po niepowodzeniu,
  • bardziej angażują się w działania, które są dobre dla ich zdrowia (sport, zdrowe jedzenie, powstrzymywanie się od nałogów),
  • budują relacje, w których jest więcej troski okazywanej partnerowi/partnerce,
  • doświadczają emocjonalnego dobrostanu i redukują negatywne myślenie,
  • mają większą motywację działania i mniej ulegają prokrastynacji.

Posłuchaj o samowspółczuciu w mojej rozmowie z Gośką Serafin, Sekielscy TV

…lub z Dariuszem Bugalskim w K3. Podkast o dobrym życiu. 

BIORĄC UDZIAŁ W KURSIE OTRZYMUJESZ:

📍 26 godzin kursu: 8 spotkań trwających 2 godziny 45 min każde oraz 4 godzinny „Dzień praktyki”

📍Grupę na FB po zakończeniu kursu, co miesięczne bezpłatne spotkanie medytacyjne na Zoomie.

📍 Indywidualną konsultację przed kursem i moje wsparcie w jego trakcie.

📍 8 nagrań medytacji na mp3: m.in.„Kojący oddech”, „Miłująca dobroć dla siebie”, „Dawanie i otrzymywanie współczucia”.

📍 Materiały w wersji elektronicznej lub drukowanej w zależności od formuły spotkań.

📍 Cotygodniowe maile podsumowujące spotkania wraz z inspiracją do codziennej praktyki.

OPINIE O KURSIE

 

Zapraszam cię też do posłuchania przemyśleń Magdy, uczestniczki edycji online kursu Mindful Self-Compassion.

„Moment współczucia dla siebie może zmienić cały dzień. Wiele takich momentów może zmienić kierunek Twojego życia”

dr Chris Germer

 Regularna praktyka Uważnego Samowspółczucia pomaga żyć z większym spokojem, harmonią i zaangażowaniem.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE, CENA, KOLEJNE KROKI

Cena: 990 zł dla seniorów oraz studentów.

Cena: 1150 zł 

Możliwość płatności w ratach. 

Pełną wpłatę przyjmuję do 3 kwietnia.

Miejsce rezerwuje wpłata zadatku 200 zł.

Min. liczba osób: 8 || Max.: 14

Miejsce: pl.Solny 16

Gwarantuję ci zwrot pieniędzy, jeśli przejdziesz przez cały kurs i uznasz, że nie przyniósł ci korzyści.

Jeśli po przeczytaniu wszystkich informacji zastanawiasz się i masz pytania. Zapraszam cię do umówienia się ze mną na niezobowiązującą rozmowę. 

Zależy mi, aby na kurs trafiały osoby, które NAPRAWDĘ chcą i potrzebują, więc z chęcią odpowiem na Twoje wszystkie pytania. I nie będę cię zachęcać.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

CO ZAWIERAJĄ POSZCZEGÓLNE LEKCJE?

LEKCJA 1:  Wprowadzenie do samowspółczucia.

🔳 Dowiesz się, co to jest samowspółczucie i jak łączy w sobie łagodność i siłę.

🔳 Poznasz inne osoby, które będą z Tobą brały udział w tej przygodzie, 

🔳 Doświadczysz 3 prostych praktyk, dzięki którym zaprosisz więcej współczucia dla siebie na co dzień.

LEKCJA 2: Praktyka Uważności (mindfulness).

🔳 Porozmawiamy o wędrującym umyśle, sieci spoczynkowej i  uważność (mindfulness),

🔳 Doświadczysz pracy z oporem na trudne emocje,

🔳 Doświadczysz dwóch praktyk medytacyjnych w tym pierwszej kluczowej medytacji „Kojący oddech”.

 

LEKCJA 3: Budzenie życzliwości i współczucia dla siebie.

🔳 Doświadczysz życzliwości i współczucia dla siebie i dla innych,

🔳 Będziesz szukać swoich słów życzliwości,

🔳 Poznasz medytację METTA.

LEKCJA 4: Odkrywanie własnego współczującego głosu.

🔳 Poznasz 3 etapy rozwijania samowspółczucia,

🔳 Dogadasz się ze swoim wewnętrznym krytykiem,

🔳 Poznasz drugą kluczową medytację „Miłująca dobroć dla siebie”

LEKCJA 5: Świadome, prawdziwe życie.

🔳 Doświadczysz głębokiego, współczującego słuchania,

🔳 Odkryjesz swoje wartości,

🔳 Poznasz koncepcję KINTSUGI jako sposobu podchodzenia do porażek, niepowodzeń.

🔳 Doświadczysz trzeciej kluczowej medytacji „Dawanie i otrzymywanie współczucia”. 

LEKCJA 6: Spotkanie z trudnymi emocjami.

🔳 Poznasz 5 etapów akceptacji emocji,

🔳 Doświadczysz 3 strategii podchodzenia do trudnych emocji,

🔳 Poznasz 3 systemy regulacji emocji,

🔳 Lepiej poznasz emocję wstydu.

 

LEKCJA 7: Relacje pełne wyzwań.

🔳 Poznasz 2 główne powody bólu w relacjach,

🔳 Doświadczysz współczującego sposobu radzenia sobie ze złością,

🔳 Poznasz praktykę, która pomoże ci utrzymać równowagę umysłu w trudnych relacjach.

LEKCJA 8: Szukanie równowagi. Współczucie każdego dnia.

🔳 Poznasz 3 sposoby pielęgnowania szczęścia w życiu,

🔳 Podsumujesz to, co wydarzyło się w ciągu 8 tygodni,

🔳 Poddasz refleksji co zostanie z Tobą po kursie i co chcesz włączyć do swojego życia.

Dzień praktyki w ciszy.

Spotkamy się na 4 godziny i w całkowitym milczeniu będziemy praktykować wszystkie dotychczasowe medytacje poznane podczas kursu oraz kilka nowych.

Praktyka między spotkaniami.

To właśnie praktyka między spotkaniami powoduje, że współczucie staje się nawykiem i pierwszą odpowiedzią, kiedy jest nam źle. Dlatego będę cię zachęcała do regularnej praktyki w ciągu tych 8 tygodni. 

Wsparcie między spotkaniami.

Między spotkaniami, możesz się ze mną kontaktować, jeśli tak zdecydujesz. Zawsze z przyjemnością skonsultuję z Tobą to, czego doświadczasz i otrzymasz wsparcie, jakiego potrzebujesz.