Samowspółczucie to pełen troski, wsparcia i życzliwości stosunek do siebie, kiedy doświadczamy trudności.

Samowspółczucie to traktowanie siebie w trudnych chwilach tak jak traktowalibyśmy przyjaciela.

Czym jest 

SAMOWSPÓŁCZUCIE?


Stań się dla siebie wsparciem w trudnych chwilach, zrozum swoje emocje i potrzeby, zamień wewnętrznego krytyka na głos pełen wsparcia i łagodności.


Poznaj samowspółczucie

Mini kurs dla Ciebie

Uzyskaj dostęp zostawiając

 e-mail

OGLĄDASZ KIEDY CHCESZ

.
Dlaczego to MINI kurs?
 Esencjonalne treści | Teoria i praktyka |Inspiracja i wiedza

50 MIN NAGRAŃ VIDEO

1 MEDYTACJA

1 ĆWICZENIE

Kurs jest dla Ciebie:

✅  jeśli negatywne myśli na temat świata i siebie (dowalasz sobie mówiąc kolokwialnie) są na tyle intensywne, że obniżają Twój nastrój, wpływają na poczucie spokoju, bezpieczeństwa i Twoją wartość,

✅  jeśli czujesz niepokój i przytłoczenie,

✅  potrzebujesz czasu dla siebie,

✅  chcesz uspokoić umysł,

✅  czujesz się osamotniona/osamotniony w trudnościach, których doświadczasz,

✅  chcesz lepiej rozpoznawać swoje emocje, doznania z ciała i potrzeby,

✅  trudno ci wybaczyć sobie błędy i porażki,

✅  ciągle jesteś „silny”, „silna”, dajesz radę i nikogo nie potrzebujesz, a to doprowadza do poczucia „nieogarniania”, zmęczenia i osamotnienia.

Co znajdziesz w mini kursie:
➡️  Jak mogę nawigować w życiowych trudnościach? Co zamiast krytyki, ucieczki, zadręczania się? Jak łagodność i waleczności samowspółczucia zmienia nam sposób traktowania siebie w trudnych emocjach i życiowych zakrętach. Czym jest samowspółczucie?
➡️ Porozmawiamy o równowadze między łagodnością i siłą. MOŻESZ MIEĆ OBIE. O YIN I YANG. 
➡️ Obawiasz się, że samowspółczucie to słabość, egoizm, pobłażanie sobie? Rozprawimy się z tymi mitami na podstawie badań.
➡️ Jakie są korzyści moje i uczestniczek z praktykowania samowspółczucia oraz co pokazują badania.
➡️ Pierwszą praktykę medytacyjną i ćwiczenie, które rozwijają łagodność i koją emocje,
➡️ Dowiesz się, w jaki sposób współczucie i uważność uzupełniają się i wzajemnie wspierają.

Kto poprowadzi dla Ciebie mini kurs samowspółczucia?

Nazywam się Kasia Urbaniak i z chęcią oprowadzę Cię po ścieżkach samowspółczucia. Staram się promować i szerzyć to podejście w Polsce. Jestem nauczycielką w programie Uważne Samowspółczucie | Mindful Self-Compassion certyfikowaną przez Center for Mindful Self-Compassion w San Diego, USA.  Za mną 17 lat doświadczenia w pracy z grupami (blisko 5000 godzin pracy na sali szkoleniowej), 10 lat medytacji i droga od pracy po 14 godzin dziennie, życia „powinnościami” pod dyktando krytyka wewnętrznego, samodzielnego macierzyństwa, wyczerpania fizycznego i wypalenia do większej wolności, wyboru, spokoju i łagodności. Choć oczywiście nie jest zawsze łatwo. 

Przede wszystkim cenię doświadczanie i integrowanie go w codziennym życiu, dlatego w procesie poznawania i uczenia się siebie kieruję się myślą „idź wolno, zajdź dalej”. Nie udaję, że to, co dotyczy psychiki ludzkiej wydarzy się w 1 minutę i 3 krokach, najlepiej w czasie snu i zmieni Twoje życie;-) Jestem ostrożna w obiecywaniu cudów. Choć oczywiście cuda się zdarzają 😃

Bardzo bym chciała, żeby naszą pierwszą odpowiedzią na życiowe trudności było współczucie.

Stworzyłam kurs online „Jak być dobrą dla siebie” (obecnie przechodzi lifting), prowadzę warsztaty „Kobieca Wataszka” (wkrótce XX edycja) i kursy „Mindful Self-Compassion” (Uważne Samowspółczucie) po to, żeby pokazywać ścieżkę do większego wewnętrznego spokoju, życzliwości i akceptacji oraz tworzyć satysfakcjonujące relacje – z sobą i innymi. 

Jestem mamą 11 latka.

Znajdziesz mnie na stronie: www.katarzynaurbaniak.pl

Posłuchaj czym jest samowspółczucie w rozmowie z Dariuszem Bugalskim w K3 – podkast o dobrym życiu oraz Gośce Serafin w Farbowaniu Życia.

OPINIE O KURSIE

WPROWADZENIE DO SAMOWSPÓŁCZUCIA

Czym jest samowspółczucie?

Mini kurs dla Ciebie

Zarezerwuj swoje miejsce

.