Slide 3

Certyfikowany 8 tygodniowy kurs

Uważne Samowspółczucie | MINDFUL SELF-COMPASSION| ONLINE
START: 17 lipca 2024

To przemyślany i skuteczny proces stopniowego rozbudzania i rozwijania troskliwej, życzliwej, wspierającej relacji z sobą. Dzięki grupie zyskujemy oparcie i poczucie, że "nie jesteśmy w tym sami".

KURS UWAŻNE SAMOWSPÓŁCZUCIE | Mindful Self-Compassion |
ONLINE | START: 17 lipca 2024

 ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KURSIE

Kurs jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

📍 rozwijać wewnętrzną odporność w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami,

📍 odkrywać źródło mocy jaka płynie z samoakceptacji i poczucia własnej wartości,

📍 radzić sobie z wewnętrznym krytykiem i motywować się do działania z życzliwością dla siebie,

📍 poznawać i stosować praktyczne strategie radzenia sobie ze stresem, niepokojem, złością,

📍 doświadczyć poczucia połączenia z ludźmi, w odróżnieniu od separacji i izolacji,

📍 rozwijać motywację, której źródło jest w poczuciu bycia ważnym,

📍 mieć więcej jasności, co jest dla nas ważnymi wartościami w życiu i jak żyć bliżej nich na co dzień, 

📍 odkrywać odwagę do rozwoju osobistego i poznawania siebie.

Aby wziąć udział w kursie NIE JEST WYMAGANE doświadczenie w medytacji. Kurs jest pierwszym, obowiązkowym krokiem, jeśli zdecydujesz się na ścieżkę nauczycielską. 

 8 TYGODNI

9 SPOTKAŃ

 SPRAWDŹ TERMINY

Podczas kursu spotykamy się 9 razy (26 godzin kursu).

Jest 8 spotkań co tydzień, w środę, od 18.00 do 20.45. Sprawdź czy pasują ci daty: 17, 24, 31 lipca, 7, 17, 21, 28 sierpnia, 4 września.

W ramach kursu odbywa się też „Dzień praktyki w ciszy”, kiedy spotykamy się, aby w milczeniu pobyć w uważności i współczuciu. Dzień praktyki w ciszy odbędzie się 24 sierpnia w sobotę (od 10.00 do 14.00)

BOGACTWO

PRAKTYK

W trakcie kursu doświadczasz ponad 20 różnych praktyk i medytacji rozwijających samowspółczucie. 8 z nich otrzymujesz nagranych w formie mp3.

WSPARCIE PODCZAS KURSU

Między spotkaniami otrzymujesz 1-2 razy w tygodniu maile. W mailach zawarte jest podsumowanie spotkania, inspiracje oraz sugerowana praktyka w domu.

Przed kursem odbywa się indywidualna konsultacja. W trakcie kursu jestem dostępna dla uczestników między spotkaniami.

Po kursie możesz dołączyć do aktywnej na FB grupy będącej źródłem wsparcia i inspiracji na co dzień. W grupie organizuję raz na miesiąc bezpłatne spotkania odświeżające praktykę. 

Wieloletnie badania wskazują, że osoby praktykujące samowspółczucie:

  • lepiej radzą sobie z codziennymi wyzwaniami i trudnościami jak np. rozwód, niepowodzenie,
  • lepiej radzą sobie z własnymi niedoskonałościami oraz trudnymi emocjami jak wstyd, złość, poczucie izolacji, nieadekwatności czy obniżony nastrój,
  • mniej obawiają się porażek oraz są bardziej zmotywowane do poprawy/rozwoju po niepowodzeniu,
  • bardziej angażują się w działania, które są dobre dla ich zdrowia (sport, zdrowe jedzenie, powstrzymywanie się od nałogów),
  • budują relacje, w których jest więcej troski okazywanej partnerowi/partnerce,
  • doświadczają emocjonalnego dobrostanu i redukują negatywne myślenie,
  • mają większą motywację działania i mniej ulegają prokrastynacji.
Posłuchaj o samowspółczuciu w rozmowie z Gośką Serafin, Sekielscy TV
lub z Dariuszem Bugalskim w K3. Podkast o dobrym życiu. 
OPINIE O KURSIE

Zapraszam cię też do posłuchania przemyśleń Magdy, uczestniczki edycji online kursu Mindful Self-Compassion.

 

„Moment współczucia dla siebie może zmienić cały dzień. Wiele takich momentów może zmienić kierunek Twojego życia”

dr Chris Germer

 Regularna praktyka Uważnego Współczucia dla Siebie pomaga żyć z większym spokojem, harmonią i zaangażowaniem.

BIORĄC UDZIAŁ W KURSIE OTRZYMUJESZ:

📍 8 spotkań trwających 2 godziny 45 min każde.

📍 Indywidualną konsultację przed kursem i wsparcie prowadzącej i grupy w trakcie.

📍  4 godzinny „Dzień praktyki w ciszy”.

📍 8 nagrań kluczowych medytacji na mp3, min: „Czułe oddychanie”, „Życzliwość dla siebie”, METTA, „Dawanie i przyjmowanie współczucia”, „Bycie z trudnymi emocjami”.

📍 Materiały w wersji elektronicznej lub drukowanej w zależności od formuły spotkań.

📍 Cotygodniowe maile podsumowujące spotkania wraz z inspiracją do codziennej praktyki.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE, CENA, KOLEJNE KROKI

Cena: 990 zł dla seniorów i studentów i osób opłacających kurs do 30 maja.

Cena: 1150 zł przy opłacie po 30 maja.

Możliwość płatności w 2 lub 3 ratach. 

Miejsce rezerwuje wpłata zadatku 200 zł. 

Min. liczba osób: 8 || Max. liczba osób: 14

Miejsce: PLATFORMA ZOOM

Jeśli po przeczytaniu wszystkich informacji zastanawiasz się i masz pytania. Zapraszam cię do umówienia się ze mną na rozmowę. Zero zobowiązań. 

Zależy mi, aby na kurs trafiały osoby, które NAPRAWDĘ chcą i potrzebują, więc z chęcią odpowiem na Twoje wszystkie pytania. I nie będę cię zachęcać.

CO ZAWIERAJĄ POSZCZEGÓLNE LEKCJE?

LEKCJA 1:  Uważne Współczucie dla Siebie.

🔳 Dowiesz się, co to jest współczucie dla siebie,

🔳 Poznasz inne osoby, które będą z Tobą brały udział w tej przygodzie, zaczniemy budować zaufanie w grupie,

🔳 Doświadczysz 3 prostych praktyk, dzięki którym zaprosisz więcej samowspółczucia na co dzień.

LEKCJA 2: Praktyka Uważności (mindfulness).

🔳 Dowiesz się, co to jest uważność (mindfulness),

🔳 Doświadczysz pracy z oporem na trudne emocje,

🔳 Doświadczysz pierwszej kluczowej medytacji „Czułe oddychanie”.

 

LEKCJA 3: Budzenie życzliwości i współczucia dla siebie.

🔳 Doświadczysz życzliwości i współczucia dla siebie i dla innych,

🔳 Będziesz szukać swoich słów życzliwości,

🔳 Poznasz medytację METTA.

LEKCJA 4: Odkrywanie własnego współczującego głosu.

🔳 Poznasz 3 etapy rozwijania współczucia dla siebie,

🔳 Dogadasz się ze swoim wewnętrznym krytykiem,

🔳 Poznasz drugą kluczową medytację „Życzliwość dla siebie”

LEKCJA 5: Świadome, prawdziwe życie.

🔳 Doświadczysz głębokiego, współczującego słuchania,

🔳 Odkryjesz swoje wartości,

🔳 Poznasz koncepcję KINTSUGI jako sposobu podchodzenia do porażek, niepowodzeń.

🔳 Doświadczysz trzeciej kluczowej medytacji „Dawanie i przyjmowanie współczucia”. 

LEKCJA 6: Spotkanie z trudnymi emocjami.

🔳 Poznasz 5 etapów akceptacji emocji,

🔳 Doświadczysz 3 strategii podchodzenia do trudnych emocji,

🔳 Przyjrzysz się bliżej emocji wstydu.

 

LEKCJA 7: Relacje pełne wyzwań.

🔳 Poznasz 2 główne powody bólu w relacjach,

🔳 Doświadczysz współczującego sposobu radzenia sobie ze złością,

🔳 Poznasz praktykę, która pomoże ci utrzymać równowagę umysłu w trudnych relacjach.

LEKCJA 8: Szukanie równowagi. Współczucie każdego dnia.

🔳 Poznasz 3 sposoby pielęgnowania szczęścia w życiu,

🔳 Podsumujesz to, co wydarzyło się w ciągu 8 tygodni,

🔳 Poddasz refleksji co zostanie z Tobą po kursie i co chcesz włączyć do swojego życia.

Dzień praktyki w ciszy.

Spotkamy się na 4 godziny i w całkowitym milczeniu będziemy praktykować wszystkie dotychczasowe medytacje poznane podczas kursu oraz kilka nowych.

Praktyka między spotkaniami.

To właśnie praktyka między spotkaniami powoduje, że współczucie staje się nawykiem i pierwszą odpowiedzią, kiedy jest nam źle. Dlatego będę cię zachęcała do regularnej praktyki w ciągu tych 8 tygodni. 

Wsparcie między spotkaniami.

Między spotkaniami, możesz się ze mną kontaktować, jeśli tak zdecydujesz. Zawsze z przyjemnością skonsultuję z Tobą to, czego doświadczasz i otrzymasz wsparcie, jakiego potrzebujesz.