Slide 3

Certyfikowany 8 tygodniowy kurs

Mindful Self- Compassion

To przemyślany i skuteczny proces stopniowego rozbudzania i rozwijania troskliwej, życzliwej, wspierającej relacji z sobą. Dzięki grupie zyskujemy oparcie i poczucie, że "nie jesteśmy w tym sami".

KURS UWAŻNE WSPÓŁCZUCIE DLA SIEBIE | Mindful Self-Compassion |
STACJONARNIE WE WROCŁAWIU | START: 12 MAJA
 

 ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KURSIE

Kurs jest dla osób, które chcą:

📍 rozwijać wewnętrzną odporność w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami,

📍 odkrywać źródło mocy jaka płynie z samoakceptacji i poczucia własnej wartości,

📍 radzić sobie z wewnętrznym krytykiem,

📍 poznawać i stosować praktyczne strategie radzenia sobie ze stresem, niepokojem, złością,

📍 doświadczyć poczucia połączenia z ludźmi, w odróżnieniu od separacji i izolacji,

📍 rozwijać motywację, której źródło jest w poczuciu bycia ważnym

📍 mieć więcej jasności, co jest dla nas ważnymi wartościami w życiu i jak żyć bliżej nich na co dzień 

📍 odkrywać odwagę do rozwoju osobistego i poznawania siebie.

Aby wziąć udział w kursie NIE JEST WYMAGANE doświadczenie w medytacji 

 8 TYGODNI

9 SPOTKAŃ

 

SPRAWDŹ TERMINY

Podczas kursu spotykamy się 9 razy.

Jest 8 spotkań co tydzień, w czwartek od 18.00-20.45. Sprawdź czy pasują ci daty: 12, 19, 26 maja, 2, 9, 16, 23, 30 czerwca.

W ramach kursu odbywa się też „Dzień praktyki w ciszy”, kiedy spotykamy się, aby w milczeniu pobyć w uważności i współczuciu. Dzień praktyki w ciszy odbywa się 10 czerwca, 10.00-14.00

BOGACTWO

PRAKTYK

W trakcie kursu poznajesz 7 medytacji, z czego 3 z nich otrzymujesz nagrane w formie mp3. 

Dodatkowo doświadczasz 15 nieformalnych praktyk, takich, które możesz wykonać nie siadając w pozycji do medytacji.

Program też zawiera 12 ćwiczeń, które mają na celu odkrywanie i pielęgnowanie współczucia dla siebie.

WSPARCIE PODCZAS KURSU

Między spotkaniami otrzymujesz 1-2 razy w tygodniu maile. W mailach zawarte jest podsumowanie spotkania, inspiracje oraz sugerowana praktyka w domu.

Przed kursem odbywa się indywidualna konsultacja. W trakcie kursu jestem dostępna dla uczestników między spotkaniami.

Po kursie możesz dołączyć do aktywnej na FB grupy będącej źródłem wsparcia i inspiracji na co dzień. W grupie organizuję raz na miesiąc bezpłatne spotkania odświeżające praktykę. 

Wieloletnie badania wskazują, że osoby praktykujące samowspółczucie:

  • lepiej radzą sobie z codziennymi wyzwaniami i trudnościami jak np. rozwód, niepowodzenie,
  • lepiej radzą sobie z własnymi niedoskonałościami oraz trudnymi emocjami jak wstyd, złość, poczucie izolacji, nieadekwatności czy obniżony nastrój,
  • mniej obawiają się porażek oraz są bardziej zmotywowane do poprawy/rozwoju po niepowodzeniu,
  • bardziej angażują się w działania, które są dobre dla ich zdrowia (sport, zdrowe jedzenie, powstrzymywanie się od nałogów),
  • budują relacje, w których jest więcej troski okazywanej partnerowi/partnerce,
  • doświadczają emocjonalnego dobrostanu i redukują negatywne myślenie,
  • mają większą motywację działania i mniej ulegają prokrastynacji.

„Moment współczucia dla siebie może zmienić cały dzień. Wiele takich momentów może zmienić kierunek Twojego życia”

dr Chris Germer

 Regularna praktyka Uważnego Współczucia dla Siebie pomaga żyć z większym spokojem, harmonią i zaangażowaniem.

OPINIE O KURSIE

BIORĄC UDZIAŁ W KURSIE OTRZYMUJESZ:

📍 8 spotkań trwających 2 godziny 45 min każde

📍4 godzinny „Dzień praktyki”.

📍 Indywidualną konsultację przed kursem i wsparcie prowadzącego i grupy w trakcie.

📍 3 nagrania medytacji na mp3: „Kojący oddech”, „Miłująca dobroć dla siebie”, „Dawanie i otrzymywanie współczucia”.

📍 Materiały w wersji elektronicznej lub drukowanej w zależności od formuły spotkań.

📍 Cotygodniowe maile podsumowujące spotkania wraz z inspiracją do codziennej praktyki.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE, CENA, KOLEJNE KROKI

Cena: 950 zł dla osób wpłacających do 30 kwietnia, studentów i seniorów.

Cena: 1100 zł dla osób wpłacających po 30 kwietnia.

Możliwość płatności w ratach. 

Miejsce rezerwuje wpłata zadatku 200 zł. Pełną wpłatę przyjmuję do 5 maja.

Min. liczba osób: 6 || Max. liczba osób: 10

Gwarantuję ci zwrot pieniędzy, jeśli przejdziesz przez cały kurs i uznasz, że nie przyniósł ci korzyści.

Jeśli po przeczytaniu wszystkich informacji zastanawiasz się i masz pytania. Zapraszam cię do umówienia się ze mną na rozmowę. Zero zobowiązań. 

Zależy mi, aby na kurs trafiały osoby, które NAPRAWDĘ chcą i potrzebują, więc z chęcią odpowiem na Twoje wszystkie pytania. I nie będę cię zachęcać.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

CO ZAWIERAJĄ POSZCZEGÓLNE LEKCJE?

LEKCJA 1:  Uważne Współczucie dla Siebie.

🔳 Dowiesz się, co to jest współczucie dla siebie,

🔳 Poznasz inne osoby, które będą z Tobą brały udział w tej przygodzie, zaczniemy budować zaufanie,

🔳 Doświadczysz 3 prostych praktyk, dzięki którym zaprosisz więcej współczucia dla siebie na co dzień.

LEKCJA 2: Praktyka Uważności (mindfulness).

🔳 Dowiesz się, co to jest uważność (mindfulness),

🔳 Doświadczysz pracy z oporem na trudne emocje,

🔳 Doświadczysz pierwszej kluczowej medytacji „Kojący oddech”

 

LEKCJA 3: Budzenie życzliwości i współczucia dla siebie.

🔳 Doświadczysz życzliwości i współczucia dla siebie i dla innych,

🔳 Będziesz szukać swoich słów życzliwości,

🔳 Poznasz medytację METTA.

LEKCJA 4: Odkrywanie własnego współczującego głosu.

🔳 Poznasz 3 etapy rozwijania współczucia dla siebie,

🔳 Dogadasz się ze swoim wewnętrznym krytykiem,

🔳 Poznasz drugą kluczową medytację „Miłująca dobroć dla siebie”

LEKCJA 5: Świadome, prawdziwe życie.

🔳 Doświadczysz głębokiego, współczującego słuchania,

🔳 Odkryjesz swoje wartości,

🔳 Poznasz koncepcję KINTSUGI jako sposobu podchodzenia do porażek, niepowodzeń.

🔳 Doświadczysz trzeciej kluczowej medytacji „Dawanie i otrzymywanie współczucia”. 

LEKCJA 6: Spotkanie z trudnymi emocjami.

🔳 Poznasz 5 etapów akceptacji emocji,

🔳 Doświadczysz 3 strategii podchodzenia do trudnych emocji,

🔳 Przyjrzysz się bliżej emocji wstydu.

 

LEKCJA 7: Relacje pełne wyzwań.

🔳 Poznasz 2 główne powody bólu w relacjach,

🔳 Doświadczysz współczującego sposobu radzenia sobie ze złością,

🔳 Poznasz praktykę, która pomoże ci utrzymać równowagę umysłu w trudnych relacjach.

LEKCJA 8: Szukanie równowagi. Współczucie każdego dnia.

🔳 Poznasz 3 sposoby pielęgnowania szczęścia w życiu,

🔳 Podsumujesz to, co wydarzyło się w ciągu 8 tygodni,

🔳 Poddasz refleksji co zostanie z Tobą po kursie i co chcesz włączyć do swojego życia.

Dzień praktyki w ciszy.

Spotkamy się na 4 godziny i w całkowitym milczeniu będziemy praktykować wszystkie dotychczasowe medytacje poznane podczas kursu oraz kilka nowych.

Praktyka między spotkaniami.

To właśnie praktyka między spotkaniami powoduje, że współczucie staje się nawykiem i pierwszą odpowiedzią, kiedy jest nam źle. Dlatego będę cię zachęcała do regularnej praktyki w ciągu tych 8 tygodni. 

Wsparcie między spotkaniami.

Między spotkaniami, możesz się ze mną kontaktować, jeśli tak zdecydujesz. Zawsze z przyjemnością skonsultuję z Tobą to, czego doświadczasz i otrzymasz wsparcie, jakiego potrzebujesz.

Slide 3

Certyfikowany 8 tygodniowy kurs

MINDFUL SELF-COMPASSION, KATOWICE | START: 6 MAJA

To przemyślany i skuteczny proces stopniowego rozbudzania i rozwijania troskliwej, życzliwej, wspierającej relacji z sobą. Dzięki grupie zyskujemy oparcie i poczucie, że "nie jesteśmy w tym sami".

KURS UWAŻNE WSPÓŁCZUCIE DLA SIEBIE | Mindful Self-Compassion |
KATOWICE | START: 6 MAJA

 ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KURSIE

Kurs jest dla osób, które chcą:

📍 rozwijać wewnętrzną odporność w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami,

📍 odkrywać źródło mocy jaka płynie z samoakceptacji i poczucia własnej wartości,

📍 radzić sobie z wewnętrznym krytykiem,

📍 poznawać i stosować praktyczne strategie radzenia sobie ze stresem, niepokojem, złością,

📍 doświadczyć poczucia połączenia z ludźmi, w odróżnieniu od separacji i izolacji,

📍 rozwijać motywację, której źródło jest w poczuciu bycia ważnym

📍 mieć więcej jasności, co jest dla nas ważnymi wartościami w życiu i jak żyć bliżej nich na co dzień 

📍 odkrywać odwagę do rozwoju osobistego i poznawania siebie.

Aby wziąć udział w kursie NIE JEST WYMAGANE doświadczenie w medytacji 

 8 TYGODNI

9 SPOTKAŃ

 

SPRAWDŹ TERMINY

Podczas kursu spotykamy się 9 razy.

Jest 8 spotkań co tydzień, we wtorek od 18.00-20.45. Sprawdź czy pasują ci daty: 6, 13, 20, 27 maja, 3, 10, 17, 24 czerwca.

W ramach kursu odbywa się też „Dzień praktyki w ciszy”, kiedy spotykamy się, aby w milczeniu pobyć w uważności i współczuciu. Dzień praktyki w ciszy odbywa się 11 czerwca, 10.00-14.00.

BOGACTWO

PRAKTYK

W trakcie kursu poznajesz 7 medytacji, z czego 3 z nich otrzymujesz nagrane w formie mp3. 

Dodatkowo doświadczasz 15 nieformalnych praktyk, takich, które możesz wykonać nie siadając w pozycji do medytacji.

Program też zawiera 12 ćwiczeń, które mają na celu odkrywanie i pielęgnowanie współczucia dla siebie.

WSPARCIE PODCZAS KURSU

Między spotkaniami otrzymujesz 1-2 razy w tygodniu maile. W mailach zawarte jest podsumowanie spotkania, inspiracje oraz sugerowana praktyka w domu.

Przed kursem odbywa się indywidualna konsultacja. W trakcie kursu jestem dostępna dla uczestników między spotkaniami.

Po kursie możesz dołączyć do aktywnej na FB grupy będącej źródłem wsparcia i inspiracji na co dzień. W grupie organizuję raz na miesiąc bezpłatne spotkania odświeżające praktykę. 

Wieloletnie badania wskazują, że osoby praktykujące samowspółczucie:

  • lepiej radzą sobie z codziennymi wyzwaniami i trudnościami jak np. rozwód, niepowodzenie,
  • lepiej radzą sobie z własnymi niedoskonałościami oraz trudnymi emocjami jak wstyd, złość, poczucie izolacji, nieadekwatności czy obniżony nastrój,
  • mniej obawiają się porażek oraz są bardziej zmotywowane do poprawy/rozwoju po niepowodzeniu,
  • bardziej angażują się w działania, które są dobre dla ich zdrowia (sport, zdrowe jedzenie, powstrzymywanie się od nałogów),
  • budują relacje, w których jest więcej troski okazywanej partnerowi/partnerce,
  • doświadczają emocjonalnego dobrostanu i redukują negatywne myślenie,
  • mają większą motywację działania i mniej ulegają prokrastynacji.

„Moment współczucia dla siebie może zmienić cały dzień. Wiele takich momentów może zmienić kierunek Twojego życia”

dr Chris Germer

 Regularna praktyka Uważnego Współczucia dla Siebie pomaga żyć z większym spokojem, harmonią i zaangażowaniem.

OPINIE O KURSIE

BIORĄC UDZIAŁ W KURSIE OTRZYMUJESZ:

📍 8 spotkań trwających 2 godziny 45 min każde

📍4 godzinny „Dzień praktyki”.

📍 Indywidualną konsultację przed kursem i wsparcie prowadzącego i grupy w trakcie.

📍 3 nagrania medytacji na mp3: „Kojący oddech”, „Miłująca dobroć dla siebie”, „Dawanie i otrzymywanie współczucia”.

📍 Materiały w wersji elektronicznej lub drukowanej w zależności od formuły spotkań.

📍 Cotygodniowe maile podsumowujące spotkania wraz z inspiracją do codziennej praktyki.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE, CENA, KOLEJNE KROKI

Cena: 900 zł (przy płatności do 11 kwietnia)

Cena: 1100 zł (przy płatności po 11 kwietnia)

Możliwość płatności w ratach. 

Miejsce rezerwuje wpłata zadatku 200 zł. Pełną wpłatę przyjmuję do 30 kwietnia

Min. liczba osób: 8 || Max. liczba osób: 14

Gwarantuję ci zwrot pieniędzy, jeśli przejdziesz przez cały kurs i uznasz, że nie przyniósł ci korzyści.

Jeśli po przeczytaniu wszystkich informacji zastanawiasz się i masz pytania. Zapraszam cię do umówienia się ze mną na rozmowę. Zero zobowiązań. 

Zależy mi, aby na kurs trafiały osoby, które NAPRAWDĘ chcą i potrzebują, więc z chęcią odpowiem na Twoje wszystkie pytania. I nie będę cię zachęcać.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

CO ZAWIERAJĄ POSZCZEGÓLNE LEKCJE?

LEKCJA 1:  Uważne Współczucie dla Siebie.

🔳 Dowiesz się, co to jest współczucie dla siebie,

🔳 Poznasz inne osoby, które będą z Tobą brały udział w tej przygodzie, zaczniemy budować zaufanie,

🔳 Doświadczysz 3 prostych praktyk, dzięki którym zaprosisz więcej współczucia dla siebie na co dzień.

LEKCJA 2: Praktyka Uważności (mindfulness).

🔳 Dowiesz się, co to jest uważność (mindfulness),

🔳 Doświadczysz pracy z oporem na trudne emocje,

🔳 Doświadczysz pierwszej kluczowej medytacji „Kojący oddech”

 

LEKCJA 3: Budzenie życzliwości i współczucia dla siebie.

🔳 Doświadczysz życzliwości i współczucia dla siebie i dla innych,

🔳 Będziesz szukać swoich słów życzliwości,

🔳 Poznasz medytację METTA.

LEKCJA 4: Odkrywanie własnego współczującego głosu.

🔳 Poznasz 3 etapy rozwijania współczucia dla siebie,

🔳 Dogadasz się ze swoim wewnętrznym krytykiem,

🔳 Poznasz drugą kluczową medytację „Miłująca dobroć dla siebie”

LEKCJA 5: Świadome, prawdziwe życie.

🔳 Doświadczysz głębokiego, współczującego słuchania,

🔳 Odkryjesz swoje wartości,

🔳 Poznasz koncepcję KINTSUGI jako sposobu podchodzenia do porażek, niepowodzeń.

🔳 Doświadczysz trzeciej kluczowej medytacji „Dawanie i otrzymywanie współczucia”. 

LEKCJA 6: Spotkanie z trudnymi emocjami.

🔳 Poznasz 5 etapów akceptacji emocji,

🔳 Doświadczysz 3 strategii podchodzenia do trudnych emocji,

🔳 Przyjrzysz się bliżej emocji wstydu.

 

LEKCJA 7: Relacje pełne wyzwań.

🔳 Poznasz 2 główne powody bólu w relacjach,

🔳 Doświadczysz współczującego sposobu radzenia sobie ze złością,

🔳 Poznasz praktykę, która pomoże ci utrzymać równowagę umysłu w trudnych relacjach.

LEKCJA 8: Szukanie równowagi. Współczucie każdego dnia.

🔳 Poznasz 3 sposoby pielęgnowania szczęścia w życiu,

🔳 Podsumujesz to, co wydarzyło się w ciągu 8 tygodni,

🔳 Poddasz refleksji co zostanie z Tobą po kursie i co chcesz włączyć do swojego życia.

Dzień praktyki w ciszy.

Spotkamy się na 4 godziny i w całkowitym milczeniu będziemy praktykować wszystkie dotychczasowe medytacje poznane podczas kursu oraz kilka nowych.

Praktyka między spotkaniami.

To właśnie praktyka między spotkaniami powoduje, że współczucie staje się nawykiem i pierwszą odpowiedzią, kiedy jest nam źle. Dlatego będę cię zachęcała do regularnej praktyki w ciągu tych 8 tygodni. 

Wsparcie między spotkaniami.

Między spotkaniami, możesz się ze mną kontaktować, jeśli tak zdecydujesz. Zawsze z przyjemnością skonsultuję z Tobą to, czego doświadczasz i otrzymasz wsparcie, jakiego potrzebujesz.